מדוע שוק הנדל"ן בקיפאון ומה עושים בנידון?

האוכלוסיה במדינת ישראל הולכת וגדלה, הקרקעות לעומת זאת לא. תחום הנדל"ן בישראל תפס תאוצה בשנים האחרונות בזכות חוק מחיר למשתכן ובזכות חוק המטרה המהווה פתרון לאלו שטרם רכשו דירה, בפרט לפלח השוק הצעיר בישראל.

 

הדבר יוצר צוואר בקבוק במכירת הדירות בשוק החופשי ודורש פתרונות, לעיתים יש מאין.

במציאות כזאת, איש המכירות, עומד מול אתגר שהוא בעצם הזדמנות אשר קוראת לו להאמין במוצר ולזכור שקהל היעד לא מסתכם רק בזוכים של מחיר למשתכן, אלא מורכב ממאגר הרבה יותר רחב אשר כולל גם משפרי דיור ומשקיעים בכל הארץ, שרוצים ויכולים לקנות דירה במחיר שהשוק מציע.

 

האתגר יכול להיפתר בחשיבה מקדמת שהכרחית למכירות:

 

כשנסגרת עסקה אחת אחרי השניה זה כייף גדול! אבל מה קורה כשנוצר איזשהו פער למשך קצת יותר מדי זמן גם כאשר כל הפעולות הנדרשות מבוצעות כהלכה?
מה קורה לקול הקטן שיש לנו בראש? האם הוא מטשטש את המוטיבציה? האמונה? פוגע בפעולות? כנראה שכל אלו נכונים, בהעדר פתרונות אפקטיביים שיתנו את הפוש לחיזוק המוטיבציה

 

שני פתרונות לי אליכם:

 

1. אם כבר נתקלת בסיטואציה כזו בעבר- זה הזמן להזכר כיצד ואיך התמודדת עמה ומה יכול להשפיע כך שההתמודדות תהיה טובה יותר, כי כבר עברה תקופה כזו והיא מאחורינו

2. אולי העסקאות המיוחלות עדיין לא בידיים שלך- אבל יש לך אותך! אחד הדברים שאני רואה בקרב מתאמנים שלי- שהביטחון העצמי מתחיל לרדת- אף על פי שגזרו עד עכשיו הצלחות רבות, ולצערי המוח לא זוכר או מתעטף בתחושת ההצלחה- אלא יותר בתחושת אכזבה…

 

שמרית רוזנפלדשמרית רוזנפלד

 

המטרה היא לעבוד לא פחות קשה על חשיבה מקדמת מאשר על הפייפליין לסגירת העסקאות, הרי שגם כשיבוא לקוח בשל לסגירה- הסגירה תגיע אך ורק ממקום חיובי, מקדם ואנרגטי!


לסיכום תוכנית עבודה: 


מאגר הלקוחות הקיימים הוא חשוב, משום שהחיים דינאמיים ומאחר ואי אפשר לדעת מניין תיסגר העסקה הבאה, אבל, כדאי וחשוב להתחיל בקל עם הפניות החדשות ביותר שהסיכוי להתקדמות עימן גבוה יותר, ההתקדמות הינה כמובן לשלב הבא בתהליך, ולכל לקוח יש את השלב הבא שלו- הפגישה הבאה, העסקה הבאה או השיחה הבאה במועד שאכן נוח ללקוח. לא משנה עם איזה מתעניין ו/או לקוח פוטנציאלי תיפגשו בדרך, ליקום דרכים משלו לקדם אתכם אל עבר המטרה, והתנועה מובילה לעוד תנועה שתוביל להצלחה.